ایده های بازاریابی شبکه های اجتماعی | سری سوم
نوشته شده توسط : worldmarketing

جمع آوری جذابیت از منابع دیگر - روش آسان دیگر برای ایجاد محتوای کشنده ، تصحیح محتوای با کیفیت از جای دیگر است. نه ، این دزدی نیست ... حداقل ، اگر به درستی انجام شود.

اگر کار جدیدی با آن انجام می دهید ، کاملاً جذاب است که محتوا را از منابع دیگر قرض بگیرید. به عنوان مثال ، راهنمای ما برای بهترین AMA های SEO Reddit را انتخاب کنید. محتوایی که از آن نقل کردیم در ابتدا در موضوعات مختلف انجمن Reddit ارسال شده است. آنچه را که "بهترین" س Qالات پرسش و پاسخ در نظر گرفتیم از موضوعات مختلف برداشتیم و همه آنها را با هم جمع کردیم تا یک راهنمای فوق العاده سئو ارائه دهیم. خواندن این پست جدید برای کاربران علاقه مند به جستجوگرها بسیار آسان تر است ، نه جستجوی موضوعات مختلف Reddit. توجه: با دادن اعتبار همیشه در محل مقرر ، آن را ایمن بازی کنید.

از کارشناسان بپرسید - یکی دیگر از ایده های جالب بازاریابی محتوا ، مصاحبه با رهبران اندیشه صنعت با س questionsالات مشخص و به اشتراک گذاشتن پاسخ های آنها در یک پست وبلاگ است. به عنوان مثال ، مصاحبه ما با کارشناسان صنعت در مورد آینده PageRank. این نوع محتوا به خوبی انجام می شود و همیشه جالب است که معلمان حقوقی صنعت کجا موافقند و کجا موافق نیستند. یک نکته جالب در مورد به اشتراک گذاشتن نظرات تخصصی - به احتمال زیاد ، افرادی که در مورد آنها می نویسید مقاله شما را با پیروان خود به اشتراک می گذارند! (نکته مثبت - نظرات گروههایی را که پیروان بزرگ توییتر دارند بپرسید!)

ایده های عالی بازاریابی
یک هیئت متخصص بسیار چشمگیر

10 های برتر - مردم بیش از 10 لیست برتر را فهرست می کنند - 10 ابزار برتر ، 10 وبلاگ برتر ، شما آن را نامگذاری کنید.

لیست ها - به طور کلی پشتیبانی از Piggy در 10 مورد برتر لیست است. شروع عنوان با یک شماره می تواند باعث برجسته شدن بیشتر آن در لیست های جستجو شود (به عنوان مثال 3 راه برش یک آناناس). چرا مردم لیست را دوست دارند؟ زیرا بسیار فوق العاده اسکن شده و سریع خوانده می شوند. احتمالاً به همین دلیل است که بیش از یک سوم پست های Buzzfeed تعدادی عنوان دارند. استراتژی های محتوای عالی شامل ترکیبی از مطالب سریع و قابل انعطاف و مقالات عمیق تر با فرم طولانی است. تنوع ادویه زندگی است ،

راهنمای مقایسه محصول - تصمیمات ، تصمیمات - آه ، دام های سرمایه داری. مصرف کننده بودن با این همه محصول برای انتخاب سخت است. با راهنمای مقایسه بازاریابی ، به کاربران کمک کنید ، به خصوص اگر یک سری پیشنهادات محصولات برای نیازهای مختلف دارید. اگر محصول خود را با رقبا مقایسه می کنید ، عادلانه و منصفانه رفتار کنید. شاید شما برای مشاغل کوچک مناسب تر باشید ، در حالی که یک رقیب برای شرکت های بزرگتر بهتر است.

ایده های خوب بازاریابی
در غیر اینصورت ، برای کالایی که ارائه نمی دهید اما مربوط به تجارت مخاطبان شما است ، یک راهنمای مقایسه بنویسید. به عنوان مثال ، یک فروشنده بازی های ویدیویی می تواند یک راهنمای مقایسه محصول برای کنترل کننده های مختلف بازی های ویدیویی بنویسد. این محتوای مفیدی است که کاربران مرتبط را با نام تجاری شما آشنا می کند. و یک برند قوی باعث تبلیغات قوی می شود.

محتوا درب باز است - فقط محتوای عالی ایجاد نکنید و آن را رها نکنید - همچنین بهترین مطالب خود را در سایر پست های وبلاگ مرتبط به نمایش بگذارید. می توانید سایر مطالب را در اواسط پست پیوند داده یا آنها را صدا بزنید ، یا برخی از مقاله های مرتبط را در انتهای پست خود لیست کنید. چیزی در امتداد "آیا می خواهید درباره ________ بیشتر بدانید؟ راهنمای _________ و اینفوگرافیک __________ ما را بررسی کنید. "





:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: